همشهری آنلاین: نخستین روز از سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تکواندوی تونس با کسب 12 مدال رنگارنگ توسط نمایندگان کشورمان در اوزان مختلف پایان یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، روز اول سومین دوره تورنمنت بین‌المللی تونس در حالی با برگزاری رقابت‌های اوزان فرد به اتمام رسید که ملی‌پوشان کشورمان در دو بخش بانوان و آقایان موفق به کسب 12 مدال رنگارنگ (7 مدال طلا، 4 نقره و 1 برنز‌) شدند.

در بخش بانوان دینا پوریونس، پریسا قربانی و پریسا فرشیدی به ترتیب به نشان طلای اوزان ( یک، سه و پنج ) دست یافتند، و ریحانه محمدی در وزن سوم با کسب مدال نقره بر سکوی نایب قهرمانی جهان ایستاد.

در بخش آقایان ابراهیم مردانی در وزن یکم، علی نصر آزادانی در وزن پنجم، سجاد مصطفوی در وزن سوم و مهدی خدابخشی در وزن هفتم مدال طلا و مقام قهرمانی این مسابقات را به خود اختصاص دادند و مسعود حجی زواره در وزن پنجم، محمد خمسه در وزن سوم و پیام قبادی در وزن هفتم نیز مدال نقره را به گردن آویختند و یاسین اکبر نتاج در وزن سوم در جایگاه سوم این رقابت‌ها ایستاد.

دومین روز این دوره از مسابقات با برگزاری رقابت‌ها در اوزان زوج صبح روز یکشنبه (22 اردیبشهت) در سالن شهر نابول پیگیری می‌شود.

 

کد خبر 213729
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز